תקנון ותנאי שימוש

תקנון ותנאי שימוש לאתר רהיטים בעיצוב אישי

ברוכים הבאים לאתר רהיטים בעיצוב אישי!

אנא קראו בעיון את תנאי השימוש והתקנון המפורטים להלן, החלים על כל שימוש באתר ובשירותים המוצעים בו.

הזמנת רהיטים:

  1. הובלה:
    • משך זמן האספקה הינו עד 21 ימי עסקים, לא כולל שישי, שבת וחג, מיום ביצוע ההזמנה.
    • אזורי הובלה:
      • מרכז הארץ, ירושלים והשפלה: עד 450-550 ש"ח הובלה עד קומה שנייה. 50 ש"ח נוספים לכל קומה נוספת.
      • צפון ודרום לא הרחוק: 400-550 ש"ח הובלה עד קומה שנייה.
    • חשוב לוודא שהרהיטים יעברו בקלות דרך פתחי הבית, לרבות מדרגות וסיבובים.
    • במקרה הצורך בהפעלת מנוף, הלקוח יהיה אחראי לתשלום נוסף.
    • במקרה והרהיטים לא יוכלו להיכנס לבית כלל, הלקוח יהיה אחראי לתשלום נוסף עבור הובלה חוזרת למחסן.
    • טווחי זמן ההגעה של המובילים הינם בין שעתיים ל-4 שעות ביום האספקה. נעשה כמיטב יכולתנו לעדכן אתכם מראש.
    • המחיר מתייחס לפריט בודד. סלון נחשב כפריט אחד, והדום נחשב כחלק מהסלון.
    • פריטים נוספים כמו מזנונים, או שולחנות נחשבים כפריט שני ועבורם תתווסף עלות של 250 ש"ח למוביל.
    • איסוף עצמי מהמחסן אפשרי בתיאום מראש, יום בשבוע, מאשקלון. התשלום למוביל יתבצע במזומן ביום האספקה.
    • המובילים הינם קבלנים עצמאיים ועובדים איתנו בשיתוף פעולה.
  2. החזרות והחלפות:
    • רהיטים בעיצוב אישי מיוצרים בהתאם להזמנה ספציפית ולכן לא ניתן להחליף או להחזיר אותם, אלא במקרה של פגם.
    • במקרה של פגם, יש לעדכן את שירות הלקוחות ביום האספקה, תוך צירוף תמונות, והרהיט יוחזר או יתוקן בהתאם לשיקול דעתנו.
    • על הלקוח לבדוק היטב את כל חלקי הסלון עם קבלתו ולאשר קבלתו תקין.
    • לא ניתן להחליף מוצר שנפתח מאריזה
    • החזרה או החלפה של מוצר תהיה בהתאם לתנאים הבאים:
    • יש להחזיר את המוצר עד 14 יום ממועד האספקה לסניף ראשי באשקלון בתיאום מראש.
    • ניתן להחזיר רק מוצרים שלא נעשה בהם שימוש ובאריזתם המקורית.
    • לא תינתן אפשרות החזרה או החלפה על מוצר שהורכב בבית הלקוח בהתאם לחוק
    • לא תינתן אפשרות החזרה או החלפה על מוצר שנוצר בו שינוי או בחירה בייצור אישי כגון: בחירת בד ספציפי מקטלוג עבור כיסא, בחירת פלטה או מידה מסוימת עבור שולחן אוכל, קיצור רגליים של כיסא וכד’. כמובן שאם המוצר הספציפי אותו רכש הלקוח יבוצע בייצור אישי הלקוח יעודכן במידע זה.
    • הלקוח אחראי על תשלום עלויות ההובלה של המוצר אותו הוא מעוניין להחזיר או להחליף. עלויות המשלוח הראשוניות בהתאם לעסקה המקורית לא יוחזרו.
    • דמי ביטול הנם 5% או 100 ש”ח הנמוך מבניהם בהתאם לחוק.
    • במקרה חריג של פגם במוצר, או בטעות בהזמנה שנגרמה על ידי חברתנו, הנושא יטופל על ידינו בהקדם האפשרי וללא כל עלות.
    • ביטול עסקה :
    • במידה של ביטול עסקה ההובלה תשולם
    • ביטול עסקה עד יום עסקים
    • אין אחריות לנזקי מים ,שבר שריטה .
  3. הגבלת גיל:  השימוש באתר מיועד לתושבי ישראל בלבד, מעל גיל 18 וכשירים מכל בחינה עפ"י חוק לביצוע פעולות משפטיות.
  4. ביטול עסקה: במידה ותבוטל העסקה אחרי שהגיע המוצר לבית הלקוח\ה – הלקוח\ה תשלם את עלות ההובלה בלבד.
  5. אחריות המוצר:
  6. תקופת האחריות הינה ל12 חודשים מרגע קבלת המוצר.
  7. תאריך התחלת האחריות הנו התאריך המופיע על גבי חשבונית מס של העסקה, אלא אם כן צוין אחרת.
  8. החברה תבחן את המוצר ותחליט האם הוא מכוסה על-ידי תעודת אחריות זו. בהתאם לכך, לפי בחירתה, תדאג החברה לתיקונו של המוצר הפגום או להחליפו במוצר חדש.
  9. עם קבלת המוצר על הלקוח לבדוק את המוצר ולוודא שאין בו פגם או תקלה, ואם כך עליך לדווח לנו על כך באופן מיידי.
  10. מימוש האחריות
  11. על מנת לממש את האחריות, תחילה יש לפנות אלינו במייל, טלפון או וואצפ ולמסור פרטי חשבונית. לאחר מכן, יש צורך בשליחה של תמונות, סירטונים או כל דבר שימחיש את הבעיה במוצר.
  12. חברתנו תבחן את הבקשה ותבדוק אם האחריות אכן מכסה את הבעיה במוצר.
  13. במידה ואספקת המוצר כללה הובלה, הטיפול בבעיה תבוצע כשירות עד בית הלקוח. 
  14. במידה והאספקה בוצעה באיסוף עצמי, על הלקוח להעביר את המוצר למחסני החברה להמשך טיפול.
  15. מה האחריות כוללת?
  16. קטגוריית כסאות:
  17. האחריות כוללת:
  18. פירוק (אם הכיסא התפרק).
  19. כיסא מתנדנד.
  20. השתחררות ברגים.
  21. האחרית אינה כוללת:
  22. לא תינתן אחריות במידה והלקוח אסף עצמאית את המוצרים ממחסנינו עם רכב שאינו ראוי להובלה עצמית ובשל כך פגם במוצר במהלך ההובלה העצמית.
  23. לא תינתן אחריות במידה והלקוח הרכיב \ פירק את המוצר באופן עצמאי ובשל כך פגם בו.
  24. פגיעות צבע או כתמים שנהיה עם הזמן ולא בעת קבלת המוצר.
  25. ניקיון המוצר עקב שימוש בחומרים לא נכונים.
  26. רטיבות, שבר, שריפה, שימוש בלתי סביר או השחתה.
  27. קרע או קילוף של ריפוד שנהיה עם הזמן ולא בעת קבלת המוצר.
  28. קטגוריית שולחנות אוכל:
  29. האחריות כוללת:
  30. מנגנון פתיחה.
  31. מסילה.
  32. פירוק (אם השולחן התפרק).
  33. התעקמות הפלטה.
  34. האחרית אינה כוללת:
  35. שריטות ומכות בשולחן שנהיה עם הזמן ולא בעת קבלת המוצר.
  36. התנפחות העץ עקב רטיבות.
  37. יתכן וישנם סעיפים נוספים שהאחריות כוללת או אינה כוללת אותם. במידה ויש בעיה שאינה מופיעה ברשימה הנ”ל, החברה רשאית להחליט על פי שיקול דעתה אם האחריות מכסה את הבעיה.
  38. חשוב לדעת
  39. לא ניתנת אחריות למוצרים שנרכשו מתצוגה או עודפים.
  40. לא ניתנת אחריות לגבי דברים שהם טעם והעדפה אישית, כגון טקסטורת העץ על גבי פלטה, מידת הרכות של מוצרי ישיבה וכד’.
  41. במוצרי עץ יהיה ניתן לראות טקסטורות מגוונות כגון: “עיניים”, סדקים טבעיים בעץ, טקסטורה שאינה אחידה, הבדלי גוונים וכד’. דברים אלה אינם פגם והם נובעים מהתכונות הטבעיות של העץ.
  42. שקיעה או התרככות במידה סבירה של חומרי ריפוד הם שינוי סביר ובלאי טבעי במוצר.
  43. תקופת האחריות הנה לשנה, אבל סביר להניח שאם נוכל לפתור את הבעיה שלכם בפשטות גם מעבר לתקופת האחריות, נשמח לעזור.

תנאים כלליים:

  • השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש והתקנון המפורטים כאן.
  • אנו רשאים לשנות את תנאי השימוש והתקנון מעת לעת, לפי שיקול דעתנו הבלעדי.
  • השימוש באתר לאחר שינוי תנאי השימוש והתקנון מהווה הסכמה לתנאים המעודכנים.
  • אנו רשאים להפסיק את פעילות האתר בכל עת, ללא הודעה מוקדמת.
  • אנו לא אחראים לכל נזק שעלול להיגרם לך כתוצאה משימוש באתר.
  • השימוש באתר כפוף לחוקי מדינת ישראל.
  • סמכות השיפוט הבלעדית בכל עניין הנוגע לתנאי השימוש והתקנון ו/או השימוש באתר נתונה לבתי המשפט המוסמכים בישראל.
  • מדיניות האתר
  • מדיניות זו נכנסת לתוקף ברגע כניסתך לאתר.
  • רהיטי הברון און ליין ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. פרטיו האישים של המשתמש (שם, דואר אלקטרוני וכדומה), יישמרו במאגר המידע של מחסני הנמל און ליין.
  • אתר HABARON הינו אתר מאובטח, כלומר, הנתונים אשר יוזנו למערכת על ידי לקוחות בעת ההרשמה ו/או הגלישה ו/או הרכישה, יישארו חסויים ומאובטחים. על מנת להגן על סודיות המידע,
  • פועלת באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת אתר .
  • ויודגש; פרטי כרטיסי האשראי של המשתמשים המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות HABARONמאחר HABARONמפנה את לקוחותיה אל חברת GROW לצורך תשלום בכרטיס אשראי\ ומול GROW . מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של HABARON להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי HABARONו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי HABARON.
  • כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, HABARONלא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.HABARONמתחייבת כי לא תעשה שימוש בפרטי המשתמשים הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה באתר, וכן, לצורך שמירת קשר עם המשתמש. למרות האמור לעיל, HABARONתהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע ב HABARONו/או בצדדים שלישיים כלשהם, המשתמש עשה שימוש בשירותי HABARN לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי HABARONצו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי.
  • כמו כן, HABARON תוכל להשתמש בפרטיו האישיים של המשתמש, ללא זיהוי המשתמש הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים.
  • האתר עובד עם חברה המנהלת אותו ובנוסף למערכת פריוריטי, במקרה של ט.ל.ח הנובעת מבאג או תקלה כזו או אחרת במערכת, אין החברה אחראית לטעויות אלו.

אנו שמים דגש על מתן שירות לקוחות איכותי ומקצועי. לכל שאלה או בקשה, נשמח לעמוד לרשותכם.

בברכה,

צוות רהיטים בעיצוב אישי

צרו בית שאתם אוהבים לחזור אליו. השקיעו ברהיטים איכותיים שיישארו אתכם שנים.

כל הזכויות שמורות © עבור רהיטי הברון - רהיטים בעיצוב אישי ישראל | 2024 -2025

0
    0
    המוצרים שלי
    העגלה שלך ריקה - מלאו אותה ברהיטים בעיצוב אישיחזרה לחנות